Alla inlägg under mars 2019

Av lugnochlycklig - 11 mars 2019 17:58

Det hände en liten olycka med min nyinköpta dator som gjorde att den fick vila i graven. Retfullt som faan när jag köpte den i slutet av november! Efter lite samtal hit och dit så fick jag nu ut pengarna från försäkringsbolaget och kunde köpa en ny dator. Äntligen kan jag blogga igen!! Yaaay! Det har ju varit en form av terapi för mig så jag har verkligen längtat efter att kunna blogga igen. Som jag har skrivit i min presentation så bloggar jag inte för att folk ska läsa utan för att jag behöver skriva av mig lite av allt virr varr i huvudet. Sen är det ju bara roligt att en del läser mina inlägg ändå! Detta blir mitt kortaste inlägg någonsin, ville bara skriva att jag är tillbaka! 

Har märkt att det inte går att klicka på mina facebook-länkar hit utan det står att sidan inte kan visas, men det går ändå. Man kan klicka på Inläggens namn i vänsterspalten. Nu ska jag lära känna mina nya "Holger" en stund innan jag ska på mitt första styrelsemöte med Nybro Jujutsuklubb.


 

Presentation


Hej!

Jag har börjat blogga som en del av mitt självläkande från UMS (utmattningssyndrom). Om du har hittat hit så är du välkommen att följa min vardag med ums, 2 barn, katt, nattjobb på en industri, resor med mera. Min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards