Alla inlägg under april 2020

Av lugnochlycklig - 27 april 2020 07:34

Nu har det hänt extremt mycket sedan jag skrev sist. Det här med att blogga regelbundet var jag inte lika bra på som jag hade hoppats. Ska se om jag kan få en nytändning igen. 

 

Vad har hänt sedan sist då? 

Jo... 

I november flyttade jag till en stuga/mindre hus som ligger på en hästgård ute på landet. Här trivs jag (& barnen) otroligt bra. Jag har känt mig hemlös sedan jag flyttade från mitt hus i Blekinge 2015. Detta var även ett sätt att kanske få en bättre relation. Min sambo blev min särbo. 


26/12-18/1 Var hela familjen på semester i Thailand & Malaysia. En otroligt bra resa och verklighetsflykt. Vi åkte först till Bangkok och var där 3 dygn, sedan flög vi vidare till Kuala Lumpur och var där 4 dygn. Vi avslutade med att flyga vidare till Krabi och bo på Koh Lanta i 2 veckor. 1 vecka på östra sidan av ön och 1 vecka på västra. 

Vi har sett och upplevt en massa som vi tar med oss och minns tillbaka på. 


För cirka en vecka sedan så valde jag att avsluta min relation. Nu kommer jag att fokusera på att läka mig själv och försöka tycka om mig själv. Det ska gå, men vägen dit är lång och snårig. 




 



Presentation


Hej!

Jag har börjat blogga som en del av mitt självläkande från UMS (utmattningssyndrom). Om du har hittat hit så är du välkommen att följa min vardag med ums, 2 barn, katt, nattjobb på en industri, resor med mera. Min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards